F.P. Dual

Inicio / F.P. Dual

Formació Professional modalitat Dual

La  «F.P. Dual» és una nova modalitat de la Formació Professional, amb la que es pretén que l’empresa i el centre educatiu unisquen esforços i afavorisquen una major inserció de l’alumnat al món laboral durant el període de formació.

"Aprendre fent" amb la F.P. Dual,
... un camí d'èxit!

Les Claus de la FP Dual...

La Formació Professional Dual està basada en una major col·laboració i participació de les empreses en els mòduls de Formació Professional.

Açò propicia una participació més activa de l’empresa en el propi procés formatiu de l’alumnat, i així permetre que aquestes coneixquen de manera més propera la formació que reben els joves, que és cada vegada més adaptada a les demandes dels sectors productius i a les necessitats específiques de les empreses.

Reproducir vídeo

En què consisteix?

La Formació Professional Dual es una modalitat que complementa la nostra oferta de cicles presencials.  No té com objectiu substituir a la modalitat presencial, es tracta d’una modalitat innovadora que s’oferta de forma complementària en l’actual sistema.

La diferència més gran és que els alumnes que s’acullen aquesta modalitat, a part d’assistir al centre per rebre formació, faran 400 horas* de pràctiques en alternància en una empresa del sector. Normalment, assistirà unes 12 a 15 hores setmanals a l’empresa assignada, on tindrà instructors que els formaran i ajudaran a integrar-se en l’entorn productiu.

* Estes hores no son les  400h de FCT’s, les quals també es tindran que realitzar en el 2º curs.

Al nostre centre, podràs seguir la modalitat de Dual, tant en els cicles de grau superior Desenvolupament d’Aplicacions Web i Administració de Sistemes Informàtics, com en el de grau mig en Sistemes Microinformàtics i Xarxes. En la nostra OFERTA FORMATIVA tens tots els continguts d’aquests cicles.